Bimelekannesi Dlr35 kontrol ediyorum aslından her bezlemenin sonunda sıkılığını ama haklısınızdır belki biraz daha dikkat edeyim belki çözüme kavuşturur problemimizi teşekkür ederim 🌸
imgesi Bimelekannesi canim bizimkide 4 aylik ben 5 numara kullanyrm gerci benmki biraz buyuk bi bebek onunda etkisi var ama istersen molfixi dene bi.. hic sizdirma vs yapmio dogdugu andan itibaren kullanyrm yani
Bimelekannesi imgesi molfix bende denedim canım bi ara ama pişik yaptı o yüzden o paketten sonra bi daha kullanmadım teşekkür ederim tavsiyen için 🌿
Havva2323 Bimelekannesi ben ilk sleepyle başladım ama çareyi minies yada bim marketin bezinde buldum kızarıklık iz yapmadı ikisinide deneyin derim
Bimelekannesi Havva2323 teşekkür ederim canım bi bakayım bunlara da inşAllah istediğim gibi çıkar ☺️☺️
Ygz30 Ama molfixin yeşil serisi değil kuzu.Beyaz paketi var pure&soft serisi.Yeşil seriyi bende beğenmedim.Sleepy naturel de güzel.Primaya zaten iyi.Birde şu var 3 numara kullanıyorsun ama kalıpdan kalıbada fark ediyor😊😊😊