Merhabalar🥰 1buçuk yaşında oğlum var saçlarını kestirmek istiyorum ama tarak bile tutunca hoşlanmıyor ağlıyor. 3ay önce zar zor makineyle yanlardan enseden az aldık kıyameti kopardı. Uyuyunca yapsak desek anlıyor eşşek uyanıyor saçına dokundurtmuyor. Varmı tavsiyeleriniz???❤️🧿