Nurbeyaz 100 lu lansinoh göğüs pedi ve 50 li süt saklama poşeti sıfır var almak isteyen olursa çok uyguna satacam
Dezemet Birsenkerim lansinoh kullaniyorum, cok guzel👍🏻 Philps avent ve wee baby denemistim memnun kalmadim.
Birsenkerim EMM2020 bende büyük arıyorum iç çamaşırımın içinde toplanıyor aldığım yapışsın iyice istiyorum 😁
EMM2020 Birsenkerim bazen tüm gün hiç değiştiremiyorum unutuyorum ama öyle çok fazla toplanma olmuyor bence fiyat performans olarak gayet başarılı 😊
SbnmTlg Avent ve lansinoh kullandım. Avent hava aldırmadığı için sanırım hemen koku yapıyor çok sık değiştirmek zorunda kalıyosun. Lansinohdta hiç koku sorunu yaşamadım. Gerçi ikisi de kaldı bende keşke fazla almasaymışım.