rknrdvneyll bir aylıkken doktor kontrolüne gitmiştim doktorum korse takmaya başlayabilirsin demişti tabi ben 2-3 gün takabildim çok rahatsız oldum açıkçası bile bile canımı yakmaya gerek yok diye düşündüm takmadım. Şu an 46 günlük ve çok minik bi göbeğim var biraz sporla hiç bişey kalacağını sanmıyorum