Merhaba arkadaşlar dün 1 aylık olduk kontrole gittiğimizde sarılığımızın henüz geçmediğini söyledi doktorumuz. Uzayan sarılıkmış bir çok test yaptılar kan testi, idrar testi.. çok şükür sonuçlarımız temiz çıktı fakat “erken anne sütü sarılığı” dedi doktorumuz ve fitil verdi 3 gün boyunca kullanacakmışız. Açıkçası 2 aya kadar kendiliğinden geçecek olan birşey için çok da fitil kullanma taraftarı değilim. Acaba aranızda sarılık için fitil kullanan var mı ?