Tky58 Merhaba arkadaşlar prima premium care kullanıyorum ama artık pahalı gelmeye başladı😕Sleepy denedim o da taşırdı prima de yeri geliyo taşırıyo sürekli kakalı elbise yıkıyorum😢 Önerebiliceğiniz bi bez var mı bebeğim 2.5 aylık😌
MerveTarhanKzlrmak Tky58 bende aynı şekildeyim prima kullanıodm çok pahalı gelmeye başladı ve sürekli taşırıyodu şimdi molfix aldım 10 gündür falan kullanıyorm şükür pişik olmadı ve hiç taşırmıyo dokusuda primaya benziyor tavsiye ederim
Bhydrnsma Kizim 2 aylik dogdugundan beri sofia kullaniyoruz gayet memnunum pisik tasirma gibi hic bir sorunumuz olmadi şükür ve uygun fiyatlı
Serap5 MerveTarhanKzlrmak primadan daha güzel dokusu prima çok bozuldu bence naylon gibi geliyor bana bende molfixi çok sevdim ve en iyi bezlerden biriymiş 👍🏻
Serap5 Tky58 bende prima alıyordum taşma yaşadım iki kızımdada canbebe aldım oda taşma yapıyor fuarda molfix numune verdiler çok beğendim taşma da yapmadı ben elimdeki bezlerin bitmesini bekliyorum alacağım tavsiye ederim size de
MerveTarhanKzlrmak Serap5 aynen şuan bende çok memnunum en güzel yanı taşma yapmadı elimde zıbın çitilemekten çok yorulmuştum ayrıca daha uygun prima maddi olarak bitiriyor adamı çok uçtu fiyatlar
Duce28 Tky58 can bebe son care olarak bakmistim ama favorim oldu keske ilk onu alsaymisim cok memnunum 💐🤦♀️
Yagizalpim Ben sleepy kullanıyordum doğduğundan beri 2 günde bir sabahları zıbını ıslak uyanıyorduk bi paket minies alayım dedim valla çok beğendim çok şükür ıslak uyanmıyoruz artık ve fiyatı da çok uygun ayrıca losyon parfüm de içermiyor daha ne olsun 👍🏻👍🏻
CemreKerem Tky58 minies bez aldım geçen hafta . Çok memnunum pişik yok gece takıyorum sabaha kadar sızdırma yok . Şimdiye kadar primaya verdiğim paraya pişman oldum . Canbebe de güzel hatta düşündüğümden 10 kat daha iyi çıktı diyebilirim ..
Gzdklc Bende prima kullandım fiyati pahali diye molfixe geçtim çok memnunum inanin hiç bir farkı yok incecik sızdırmaz yok pisik yok tavsiye ederim