Burcuveburcum senelik iznimiz Eylül’de, ben gitmeme taraftarıyım ama eşim çok istiyor. Her sene yaptığımız gibi 1 ayın 3 haftasını otellerde geçiremeyiz hem rahat olmaz her zamanki kadar hem de maliyeti bu sene belli ki kat kat artacak. 1 hafta iyi bi otelde, 1 hafta da villada düşünüyoruz. Kalan 2 haftamız için dağ vs düşünüyoruz ama bebekle nasıl olur planlayamadık daha🤷🏻♀️