Burcuveburcum Bodrum için konuşayım. Zaten küçücük bir yer. Ve şuan gerçekten çok kalabalık. Sahilde yürümek isteseniz denize girmek isteseniz insanlarla aranıza mesafe koymanız zor. Çarşamba günü çocuklarla yürüyüş yapalım diye çıktık. Geri döndük. O kadar kalabalıktı. Avm ye gideyim desen 2 tane nereye gitmek istesen Kısıtlı. Yani herkes aynı yere gidiyor. İnsanın çok olduğu yerde risk vardır. Vallahi biz hala market vs dışında çıkmıyoruz. Bu kalabalığı görünce marketten de korkuyoruz. Kendi eviniz varsa izole olabilecekseniz sorun olmaz. Ama dışarda olacaksanız bence tehlikeli. Hastaneler zaten tahmin ettiğinizden çok daha kısıtlı. Çevre ilçelere gönderiliyor hastalar. Yanlış hatırlamıyorsam 27 yatak kapasitesi var Bodrumun. Bodrum’da da hasta yok değil. Sayı açıklanmıyor ama küçük yer duyuyoruz. Yani ben olsam Bodrum’a gelmezdim. Diğer yerleri bilemem ama. Bence çok da bunalmadıysanız tatili ertelemeyi düşünün. Bu yıl için. Bakın biz burada yaşıyoruz. Kimsenin bilmediği koyları biliyoruz. Gitsek insan olmaz. Ama gitmeyi düşünmüyoruz. Risk almak istemiyoruz.