Orkidem Kızlar Avent ise teni bi emziği var bebeklerin %98 nin tuttuğu ve kutusuyla mikrodalga da sterilize edilen o emziğin adını bilen yazabilir mi hatırlayamıyorum
Princesmotherr Orkidem bende ayni sonra degistirdik.tamami silikon 've cok agir.oglum tutamadi.bide erken dogmustu
Mevsen Orkidem Ben doğum yapmadan evvel ultra air olanın kücük olanını almıstım ağzını yormasın diye fazla sevmedi öğürdü falan sanırım o daha cok yordu sonra büyük kızım kıskandı aynısının büyük olanını ona aldım ucu biraz daha büyük ve yumusak gibiydi onu yine diğerine göre daha cok tutuyor ☺️
Barismehtap Orkidem emzik yapıları aynı,air olanın burna yakın kısmındaki delikleri daha fazla,daha rahat nefes alabiliyor,soft olanın da emziği daha ipeksi diye biliyorum. Bizimkinin burnu hep tıkandığı için air almıştım,ama büyüdükçe uzaklaştı emzikten