incii Merhaba hanımlar, bebeğim bir aylık sütüm az olduğu icin mamayla takviye yapıyoruz doktor su vermemi söyledi istediği kadar içebilir dedi siz hangi arkalıklarla bebeğinize su veriyorsunuz
Tomrisss incii benim bebeğim de mama ile büyüyor doktor asla su verme zaten mama su ile yapılıyor demişti.
BabyGroot incii zaten mamayı suyla yapıyorsunuz su vermek saçma değil mi şimdiye bebeğe 6 Aydan önce su ver diyen bi doktorla karşılaşmadım
Papatyam1 incii suyun zararı yok canım aksine faydası var ben doğduğundan beri su biberonuna koydum istedigi kadar içiyor ama 1 aylık bebişin senin su biberonu al 2-3 kez çekse yeter bide havalar sıcak mamayi yaptığınız da sizde tadına bakın nasıl susatiyor bebislerimizde susuyor mutlaka verin 🌹
Papatyam1 BabyGroot Benim doktorumda mama yediği için su ver dedi tek anne sütü alan bebeğe gerek yok ama mama aliyosa su verilmeli