MinnakAsel ilk 3 ay öyleydi gece başlardı ağlama krizlerimiz saatlerce susmazdı
emerdi ağlardı ,sancıdan ememez yine ağlardı
şimdi gece ağlamalar başladı hemde çok fena ağlıyor
öyle ki korkudan uçuk çıktı dudağıma
kucağıma alıyorum bakıyorum gaz çıkartıyor
gazman bunlar 😄
yapıyo yapıyo bitmiyo