Merhaba kızlar oğlum 15 aylık bugun demir testi yapıldı ve değeri 10 çıktı doktor çok düşük olduğunu söyledi ve acilen emzirmeyi bırakmam gerektiğini söyledi. 1 aydır yemek yemiyor bunun sebebide emzirdiğin için dedi geceler saat bası uyanıp emiyor gündüz bir şekilde emzirmiyorum ama geceleri napıcagımı şaşırıyorum sureklı uyanıyor emıyor bende uyanıyorum halıyle cok yıprandım tecrübelerinizi paylasırsanız cok mutlu olurum sevgiler