Arkadaşlar ben geçtiğimiz persembe menenjit aşısı olan nimerix aşı yaptrdım A gurubu ondan sonra çoçuğum 2 günden beri sancılandı ateş olmadı Ayrıyeten kakasıda 2 renkli beyaz olmasada çok açık sarı bide kahve kabız şeklinde başına böyle bişey gelen varmı ve Doktorumuz menenjitin B gurubu için önümüzdeki ay Çağırdı ama arada kaldım yaptırıp yaptırmama konusunda Fikirleriniizi tecrübelerinizi bekliyorum 😔