Arkadaşlar bu konuda ki kaçıncı postum bilmiyorum 😥normal mi değil mi onu da bilmiyorm fikirlerinize ihtiyacım var.. bebeğim 35 haftalık doğdu şuan 10.5 aylık 9 aylık olduğunda yavaş yavaş desteksiz oturmaya başladı ama şöyle ilgisini çeken birşey varsa önünde O zaman devrilmiyor dik duruyor yoksa kısa süre sonra geri atıyor kendini bu durum normal mi ve devrilince de oturma pozisyonuna kendi geçmiyor elinden tutmam lazım çok takıyorm lütfen fikirlerinizi yazın