Duygusm Emineeymenikra Aşırı kusma dediğiniz fışkırır tarzda ve tekrarlayan kusma ise mutlaka doktora götürmelisiniz. Beslendikten sonra ağızından süt sızması şeklinde bir kusma ise normaldir.