oglunasik1anne Guler94 Şuanda uyutmaya çalışıyorum ama maaleseffffff evin içinde anlayışsız insan olduğu için çok zor sinir krizi geçirmeme ramak kaldi
miniktavsanim Guler94 malsff öyle yapmcm demiştim sürekli sesler acrm tivi acrm uyusun alssin dedim öyle olmdi uyuduğunda asla ses olmaması gerek tivi sesi hep kapalı bizde 🙄🙄
Aselinaannesi Guler94 evde 6 kişi yasıyoruz 4 çocuk en küçüğü 6 aylik eşim ve ben gürültüyü düşünün ama kızım inadına sessizliği istiyor ufak bir seste kalkıyor hemen
Laloba Guler94 doğduğundan beri uyuturken televizyonun sesini açtım müzik açtım alıştı şimdi 2 aylık her seste uyuyor
Umutegem Guler94 oglum dogmadan durduğumuz evin bitidigi oto yikamaydi bende korkuyordum ama sese alisti