Narinn Lütfen yardımcı olun kolundan yapmış olduğumuz aşıdan baya baya iltihap akıyor bu normal bi durum mu
Bgmbgmbgm Narinn 2 aylıkken yapılan verem aşısından mı? Hemşire bu tarz şeylerin olabileceğini belirtmişti bize🤔
Tatliskooo Narinn 2. Ay aşısından bahsediyorsanız normal bir durum aylarca kabuk bağladı düştü tamamen kabuklanmanın da iyileşnesi 6 ayı geçti
Narinn Açıkçası aşılara karşı biraz nehatif olduğum için çok bilmiyorum hangisi ama kolunda iz kalıcak olan aşısı
Deletedmom245 Narinn akması gayet normal öyle oluyor ilk zamanlarda kabuklanıp düşecek bir süre sonra da sadece yeri belirgin kalacak. Akan sıvı keskin kokulu değilse, rengi çok koyu değilse iltihap değildir korkmana gerek yok demişti hemşiremiz.