Kizlar hamileliklerimde rahim ağzı yetmezliği sorunum vardı. Serklaj oldum. Şimdi bir kızım var 3 aylık. Rahim ağzı yetmezliği olanlara spiral takilmiyormus. 4yildir eşim korunuyor. Sorun yaşamadık hiç ama artık doğum sonrası daha korunaklı birşey istiyorum. Hap adet düzensizliği yapıyormuş birde beni kötü etkiliyor. Başka tavsiyeniz var mı ? 3aylik iğne düşündüm ama o da kanama vs. Sorun oluyormus. Ne yapayım ben şimdi?