3 Aylık bebeğime molfix pure & soft bebek bezini kullanıyordum, Trendyoldan çoklu paket aldım(280 adet) ilk paket bitti 2.yi kullanırken arasında bikaç bezde defo çıktı. Tabi buna defo denirse!! İçinde kocaman siyah bir naylon. Gözlerime inanamadım. Molfixe mail attım hayat kimyaya attım dönen olmadı. En son şikayetvar.com a yazınca ordan aradılar özğr dileriz bezi kargoyla bize gönderin inceleyelim sizede bir paket bez gönderelim sizi madır etmemek adına diyorlar. Yani hem beni kargoyla uğraştıracaklar bu dönemde hem de sus payı olarak bir paket bez gönderecekler.. Bebeklerimiz için herşeyin en doğalını en iyisini kullanmaya çalışırken ve en hassas olunması gereken noktayken böyle bir kalitesizlik nasıl yapılıyor anlamış değilim. Şikayetvar.com a molfix yazınca öyle kötü şikayetler çıktı ki sizde bir göz atın oraya. Ayrıca Sizden ricam molfix kullanıyorsanız bezin içine iyice bir bakın. Bir de ben bunu nerede nasıl dava edebilirim bilen varsa yardımcı olabilir mi??