BalDoruk Kızlar normal mi anlayamıyorum. Oğlum 6 aylıl ayağını yere hiç basamıyor ve bacaklarını dik tutamıyor. Acaba yürüteç mi alsam ayağını basmayı öğrenmesi için? Yürüteç çok zararlı almak istemiyorum ama artık almak istiyorum. Arkadaşımın bebeği 4 aylık yere bastığını söylüyor. Pek çok kişi acele etme basar diyecek biliyorum ama çözüm söyleyin acele etme demeyin
jap BalDoruk acele etme canım yürüteç için çok küçük henüz omurgasına zarar verebilir. Ben 7buçuk aylıkken bastırmaya başladım 9 aylıkken yürüteçe koydum
sezengibi BalDoruk sıkma canını benim bebeğim de 6 ayın içinde bastı her çocuk farklı oluyor arkadaşımın bebeği 2 aylıktı basıyor du gözlemle sık sık
asaf-ask BalDoruk yürüteç evet çok zararlı ama zıp zıp deneyebilirsiniz. Hem zararı yok hem de zıplamayı seviyor cocuklar. Bu sekilde ayağını yere doğru basmayı öğreniyor.
_mercanligunler 8 aylık kızım, asla basmıyor o da , şimdilik yürütece koyuyorum bende gün içinde ara ara faydası olucak gibi duruyor