Eslemidilinannesi Süt yaptığını duymuştum ama nedende tadı kötüymüş gbime geliyo içen varmı hem tadı nasıl hemde gerçekten süt yapıyomu
Betiferi34 Eslemidilinannesi bir kere denedim ama içim almadı.tadı çok kötü geldi bana😏 süt yapıyor mu bilemiyorum
Zeyno111 Eslemidilinannesi Pekmezli su soğuk soğuk çok güzel içiliyor ben severek yemeklerimin yanında içerdim günde 1-2 tane gayet iyi 😅
Laloba Eslemidilinannesi sulanmış pekmez ben ekstra su ekleyip gün içine yayarak içiyorum düzenli içince gerçekten işe yarıyor
Ata0905 NergisKKarakus bu promalt . Migrosta maltana var limonlu meyveli hindistan cevizi aromalı onlar gayet güzel. Promalt ağır şekerli ,🌸 soğuk içecek gibi ben onlardan alıp içiyorum yanına da mısır patlatıyorum sonra süt patlaması 🤗
Neib Eslemidilinannesi yoğun şekerli bir tadı var çok şekerli içecekler içebiliyorsanız tadını beğenirsiniz akışkan kıvamlı pekmez gibi sanki☺️Benim sütüm kesilme noktasına gelmişti bi hafta kadar içtim çok az yaradı sütüme sütünüz kesilmeden içerseniz bence işe yarayabilir
imgesi Eslemidilinannesi canim o tarz seyleri icmeyin ici full seker dogal yollardan sutunuzu artirmaya calisin… insanın acayip sekerini yukseltio bole seler iyi degl yani…
kbra2234 Eslemidilinannesi ben sürekli içtim pekmezin sulandırılmış hali tadı ilk tuhaf gelebilir alışıyorsunuz sonra süt yapıyor 👍