Selam kizlar
benim kizim yaklasik 2 aylik, son 2-3 haftadir mememi istemiyor verince agliyor. Zaten dogdu dogali hem anne sütü hem mama ile besliyorum. Birde kendim lohusalik döneminde lohusalik depresyonu yasadim bir kac hafta ve ilk cocuk oldugu icin cok strese girdim, istahim gitti yemek yemedim kilo verdim. Öyle böyle derken simdi cok cok az geliyor. Simdi istahim düzeldi ve el pompasiyla sütümü sagmaya baslasam tekrar gelir mi haberi olan var mi😞😞😞