Sltn gece hemen götürdüm burnundan sıvı aldılar o temiz çıktı kaka testı istedı ona göre konuşuruz dedı kaka yapmadı eve geldık kaka yaptığı gıbı hastaneye götürcez kakasın, ilk muayene eden doktor rota aşısından rota virüsü kapmış olabilir dedı sonrA baska doktorda böyle ihtımal var ama sizde olduğunu sanmıyorum gunde 9.10 kere ishal seklınde kaka yapar virüs kapmış cocuk ama kaka tahlılınden sonra konuşalım dedı 5de evdeydık hala kaka yapmadı ama beklıyorum çok inş hiç bişey çıkmaz daha geçen aydan bronşiyolit sebebiyle 12gun hastanede yattık cunku perişan oluyor cocuk birde hastaneler mikrop yuvası eve geldık burnu komple dolmuş temizlıyorum açılmıyor ağlamaktan uyuyamıyor cocuk gerçekli olmadıkça hastaneye götürmeyın valla 😢