LivaElif Kızlar merhaba kızım 3 aylık bidahaki ay menenjit aşıları var. Birisi Nimenrix diğeri Boxsero. İnternetten araştırdım Nimenrix 9. Ayda yapılıyomuş sanırım kızım 3 aylık kafam karıştı🤔 bilgisi olan varmı?
Fatma_FLZ LivaElif Baxsero 3. 5. 13. aylarda Nimerix 7. 13. aylarda doktorumuz planladı Biz ilk dozunu 3.ayda yaptırdık
basak__333 LivaElif biz 7 9 21. Aylarda bexsero son doz olarak da nimerix vurulucaz (onun tarihi belli değil) ama doktordan doktora tarih Aralık’ları değişiyor bende cok araştırmıştım herkesin farkli
Mom022 LivaElif çocuğun ayına göre doktor karar veriyor. Biz 7. ve 9. ayda iki doz bexero yaptırdık. 13. ayda da nimenrix tek doz.
defnesmomm LivaElif merhaba, doktorunuz aşı takvimi verecektir, farklı farklı aşı planlaması yapıyor doktorlar, bebeğinizin kaç aylık olduğuna göre değişiyor. 🌼 3-5-13 en yaygın olanı.
Hilerrr basak__333 canım bu aşılar dan bexsero kaç doz nimerix kaç doz yapılıyor bizim doktor 9 Aydan sonra yapılsın dedi ama kaçıncı aylarda yapılacak söylemedi
LivaElif basak__333 sizin yazdıgınıza göre bizim aşılarımız için çok erken degilmi? 4. Ayda ikiside yapılsın dedi🤔 iyice tereddüt ettim
zeynan LivaElif İsterseniz başka bir çocuk doktoruyla görüşün. Bize doktorumuz bexeronun ilk yapılmasını tavsiye etti. 2 dozu 1 yaşından önce oldu, 3.dozu da Temmuz’da olacak. Nimenrix 1 yaşını geçince tek doz yapıldığı için onu 1 yaş sonrasına bıraktık ve 1.5 yaşında yaptırmış olduk.
Dima LivaElif bu aşı hakkında çok fikrim yok ama arkadaşım da 4 aylıkken yaptırmıştı havale geçirecekyi neredeyse demişti doktoru yaptırın bişey olmaz demiş daha sonra doktoru değiştirmiş yeni doktoru 1 yaşında yaptırabilirsiniz demiş onlara bilginiz olsun ağır bir aşı