AbD Arkadaşlar rezene çayı içip ishal yada herhangi bir yan etki ile karşılaşan oldumu ben dün içtim bi bardak süt yapması için 🤔
Goncaaa AbD ben rezeneyi tek içemiyorum ama eczanede fito milk diye bi çay var içinde rezene dahil birkaç süt artırıcı bitki daha var ben onun çok faydasını görüyorum tavsiye ederim
gokcetugce AbD Doğumdan beri rezene kimyon ısırgan otunu demleyip günde bir tane içiyorum çok faydasını gördüm ishal değilim ama kolay oluyor tuvalet. 😊 sütüm arttı bebekte gaz da az oluyor tavsiye ediyorum
AbD YazCilegi dünden beri öyle olunca acaba yan etki mi etti dedim günde sadece bi bardak içmeyi planlıyorum gerçekten de sütte artış oluyo bide sakinleştiri özelliği de var
AbD Goncaaa bende humana çayı içiyordum ondada aynı sorunu yaşadım niye oluyor anlamadım yada bana öyle geliyor 🤷♀️
gokcetugce snaydnn hepsinden. Bir tatlı kaşığı . Sıcak suyu döküp 2 dakika demliyorum . Kaynatmıyorum
MucizemGeldi Kizlar bu rezene gercekten sakinlestiriyor mu? Acilen baslamam lazim az once yine aglama krizim tuttu bu 2 oldu. Cok yoruluyorum sinirimi esimden aliyorum yardimci olmuyosun diye ☹️ Allahim ne zormus annelik
Durulmn MucizemGeldi bebekten bebeğe değişiyor malesef benim kızımda hiç etki etmedi kızım 4 aylık hergün 2-3 bardak içiyorum ama tık yok 😌