2 yaşina bir bucuk ayı kalan bir kızım var :) bir sorum olacak sizlere bakarsanız.. kıvırcık saçları var kızımın ve çok dolaşıyor zor taraniyor özellikle arka tarafları keçe gibi oluyor yıkanıyor yumuşacık uyuyor uyanıyor öyle oluyor sizce bir şey yapılabilir mi bu duruma ??