17 aylık bir oğlum var , emziriyorum hala. Kahvaltı hep bir sorun bizde yumurta ve peynir kesinlikle yemiyor bir şeyle karıştırıp versem bile kusuyor anında , bebe bisküvisi yiyor sütle sadece . Artık alternatifte bulamıyorum ne yedirebilirim sizce? Acaba memeyi kesince yumurtayı en azından yemeye başlar mı , ya da sonradan sevip yiyen oldu mu aranızda ? tecrübeli anneler yardımınıza ihtiyacım var