Tugba6034 Merhaba arkadaşlar 34 haftalıkken gebelik zehirlenmesinden dolayı sezeryan oldum. şuan 40 haftaya yeni giricez bebeğimin emme refleksi tam gelişmediği için her emmenin sonunda kaşıkla sağdığım sütten veriyordum. Bugün sağlık ocağındaki hemşire şırınga ilede besleyebilirsiniz dedi. Sorum şuki şırınga ile beslemek memeden soğutmaz dimi 😌
Kaderburr Tugba6034 ben göğsümü veriyordum Bir taraftan da şırıngayla yapıyordum üstten göğsümü emiyor du anlamıyordu şırınganın olduğunu
KuzeyinAnnesii Tugba6034 hiç eziyet çekme canım git aventin silikon göğüs ucundan al ve bebeğini güzelce emzir bir süre sonra silikondan kurtulup normal memeyi alıyor zaten
Cinyurmirayveannesi33 Soğutur kaşıklada verme gerekirse 10 dk da bir 1 dk emzir ama meme ucuna alışsın bnm kızımda da emme isteği vardı ama yorulup bırakıyordu.ekzik tuttur hem emme refleksi artıyor hemde sende rahat edersin ilerde. Yada emzik istemem dersende mutlaka kndi gögsünü emdir. Emdirki sevsin. Emdir ki gögüs süt üretsin
Tugba6034 KuzeyinAnnesii canım emmede sıkıntı yok da kendi yoruluyor takviye yapıyorum o yüzden dedim şırınga olurmu diye kaşık yoruyor beni küçük olduğu için uyuyor çünkü
KuzeyinAnnesii Tugba6034 o zaman https://m.n11.com/yenidogan-biberon-kasikli-biberon-gida-takviyesi-90ml-P265252889?RENK=MAV%C4%B0&gclid=EAIaIQobChMI4aWDs_Cy3wIVhrHtCh19uALHEAQYASABEgI8zPD_BwE&gclsrc=aw.ds Bak e bebekde falan bu tarz biberonlr var bu sana yardımcı olabilir canım heem kolay hem pratik