İyi günler hanımlar benim 1 yaşında kızım var şuanda hamileyim 2 gün önce ayrıntılı ultrasona girdim kordondan bebeğe kan giden damarın 2 tane olduğunu söylediler arastırma üniversitesine gönderdiler test için pazartesi gitmeyi düşünüyoruz insallah aranızda böyle bir durumu yaşayan oldumu çocuklarınız sağlık durumları nasıl