PembePelikan Aslında stres atmak değil de sanki sadece mamalarda soya var gibi ve sabki onu içen kız bebekler erkenden ergenliğe girecek ve erkekler ise östrojen nedeniyle etkilenecek nesil bozulacak gibi bir içerik var. Ergenlik te genetik, sadece mamaya bağlanmamalı. Mama içen bebek 13 yaşında da ergenliğe adım atabilir. Anne sütü alan bebek 10 yaşında ergenliğe girebilir. Ayrıca bahsedilen soya herşeyde var inceleyin. Örn: bayılarak yenilen nutella. O zaman kocalarımıza östrojen yüklüyoruz. Ambalajlı ürünleri savunmuyorum. Ama bahsedilen miktarlar bakanlıkça bir orana bağlanmış. Zaten bu duruma gelecekse hiçbir ülke buna izin vermez. Üstün ırk tartışmaları bu kadar ortadayken.