PembePelikan Tabiki bebeklere verilenlere dikkat etmek şart. Ancak burda mama veren annelerin ne kadar uzulecegini dusunmelisiniz. Yazıda daha yumuşak anlatilmaliydi bu bir gercekse. Emziremedigi için toplum tarafından baskıya ugrayan, hatta insanların baskısıyla kendini üzen, yıpratan, gereksiz yere vicdan azabı çeken anneleri daha fazla uzmekten başka faydası olan bir yazı degil. Anneler ne yapmalı peki? Çözüm ne? Bunları bilen, söyleyen toplumun birde alternatif üretmesi, sağlıklı mamalar için çalışmalar yapması lazım ki anneleri uyarirken icinide rahatlarsın. Yoksa bende mama zararlı kötü kullanmayın der geçerim. Ama bu beni uzman yapmaz.