melinaaa Bebek hele ilk 4 ay sadece acıktığı için meme istemez. Susamıştır, anne kokusunu aramıştır, kendini güvende hissetmek istemiştir… İmkanınız varsa ilk dört ay bebeğinizi bırakıp uzun süre çıkmayın, istediği zaman emzirin. Şu an onun en önemli duyusu dokunma, annesine yakın olmak istiyor. Benim bebeğim de 2.5 aylık, henüz hiç bırakmadım. Biliyorum zor ama bu ilk dönem böyle yapışık geçmeli.