Ya kızım 2 ay 27 günlük ve kaynanam görümcem bir sorunu var deyip duruyor neymiş efendim ayakalrının üzerinde durmuyormuş. Normal diyorum ayaklarını hareket ettiriyor doktor kontrolünde de bir sorun çıkmadı yok diyor bnm çocuklarım 1 aylık ayaklarının üzerinde duruyor bunun bi sorunu var ha bide sorunun sebebi de yarı kırkını dökmemişiz diye bu şekil olmuş 🤦🏼♀️ Ya deli ediyorlar beni her çocuk bir değildir diyorum anlamıyrolar. Sizin bebeklerde durum nasıldı veya şu anda nasıl sizce de normal bir durum değil mi ?