Ademinee Kızım 14 aylık ayağı 11 cm yani 18 19 numara ayakkabı giyiyor hala çok küçük değil mi yaa boyu 77 cm aslında kısa da değil ama ayakları niye Küçük anlamadim
Birannebirogul Ademinee olabilir benimde boyum 170 normalde 39 fln giymem lazım ama 36 giyiyorum hatta bazen büyük geliyor 🤣
Dildeniz Ademinee hayır her bebeğin ayak ölçümü aynı olamaz biliyorsunuz ve küçük ayaklı olabilir boyum çok uzun olduğu halde ayaklarım küçük mesela oğlumun da aynı 19 aylık 20 numara
Nisarabia27 Birannebirogul bende aynı öyleyim bu yüzden hamileyken özellikle son haftalarda yürüyemediğimi biliyorum resmen vücudum beni taşımıyordu 😂😂
Masalll Ademinee bizde 17 aylık olacaz 11.5 cm 😂 geçen internetten ayakkabı aldım 21 numara 2 numara büyük geldi 😂
CankizimRavzam Ademinee bende kızımın ayakları bana çekmesin diye dua ediyorum 😁😂😂😂 fırıncı küreği gibi mübarek 🤣😂 40 numara bazen 41 oluyo 🤣😂😂 eşimle ortak giyiyoruz düşün yani 🤣🤣😂 ve soruya gelince bence normal gibi ama doktora sorun isterseniz
Ademinee CankizimRavzam oo maşallah 😂😂 çok narin bi kız zaten çok zayıf ondanda olabilir hala 8 8 buçuk kilo falan
Edanurtas6565 Ademinee biz 9 ay 16 günlüğüz 9.500 kilo boyu 76 cm ayaklarına da 18 numara oluyor erkek bebek
Ademinee Edanurtas6565 maşallah bebeginize benim kızım hala 8 kilo malesef zayıf olduğu için ayakları da küçük demekki
CankizimRavzam Ademinee usss kıyamam çubuk kraker gibim yerim onu ben annesi canı içinde olsun sağlıklı olsunlarda büyürler bi şekilde 😍😍😍😚
Ademinee CankizimRavzam tam olarak öyle minik bir çubuk kraker umarım çabuk buyur çünkü bu durum beni ziyadesiyle üzüyor malesef 😔😔
Mom091 Ademinee 15 aylık 13 cm. Sanırım benim gibi koca ayaklı olacak diye üzülüyorum bende. 1.72 boyum 40 numara ayağım var🤦🏻♀️
Yasemin000 Ademinee 76 cm kızımın boyu ayakları 10.5 18-19 numara giyiyor o bile biraz bol büyüyecektir umarım ya😂
CankizimRavzam Ademinee üzülme annesi buyur bi şekilde kiloda alır dedim ya sağlıklı olsunlarda kilo falan önemsiz 😇😇😇