Ayaz16 Demir91 sadece sezeryn olanlarda göbek kalıyor diye biliyordum demekki normal doğum sonrası da kalabiliyormuş bende sezeryan oldum bende de var gerçi 5 kg fazlam var onu versem gidermi gitmez mi bilemem
Yasemin389 Ben hamileyken 11 kilo aldım 5 eylulde doğum yaptim ne göbek kaldi ne kalca o kadar zayifladim ki kim der dogum yaptim diye cok yaramaz bir bebek durmuyo ki