Bebeğim 3 aylık sabah uyandık kızım yüzünü çizmişti tırnağını kesim dedim 4 tanesini güzelce kestik 5. De kızım elini birden çekince tırnağını fazla kestim ve kanamaya başladı o hiç ağlamadı ama ben helak oldum kanı durmadı aldım sağlık merkezine götürdüm birazcık fazla kesmişsin bişey Yok sesi doktor baticon sürdü yolladı ama ben vicdan azabından ölücem tek yapmamam gerekiyordu 😢Varmı başına böyle bişey gelen