Merhaba kızlar bebeğim 4 aylık 1 hafta önce falan emmesi eskisi gibi olmadığı için dr a götürdüm kilosuna baktı 7970 çıktı 1 hafta sonra bakalım yine kilo almaz verirse kaşık mama başlayalım dedi 1 hafta sonra gittik 60 gr almış 8 kilo 30 gr istersen 1 öğün kaşık mama ver az almış dedi çevremde çocukları olanlar var ve ebemize sordum 1 ay sonra falan zaten tadımlara başlayacaksın kilosu da gayet iyi diyorlar ve dişten dolayı çok emmek istemiyor 3 4 saatte 1 sizce kaşık mamayı vereyim mi yoksa beklemeli miyim erken mi fikir verebilir misiniz?