Kızlar merhaba. Oğlum 7 ay 4 günlük ismine çağırdığımızda dönmüyor bunu çok ismiyle hitap etmemize bağlıyorum ama ne kadar ismiyle seslenmek acaba dönüş alabiliriz şuan taktım sanırım sürekli adını söylüyorum. 2.sorum oğlum gözlerimizin içine tam bakmıyor ya kaşa yada gözün biraz altına bakıyor tam teması ancak uzakken kurabiliyoruz bunlar aklımı karıştırıyor. Göz muayenesine de gittik şaşılık gibi bir durum da yok. Göz temesı kurmaması ve ismine dönmemesi beni endişelendiriyor. Kuruntu mu yapıyorum yoksa normal mi