Dilaralparslan Bebeğim doğduğundan beri geceleri bi kez tek kalkardı emmeye 5. Ayın içindeyz geceleri 4 5 kere kalkıyor neden acaba büyüdüde doymuyor mu artık acaba
Duygusalbiranne Dilaralparslan diş çıkarma huzursuzluğu başlamıştır bizimde o aylarda öyleydi sonrasında ise maalesef artarak devam ediyor 🤦🏻♀️
turkuaz1290 Dilaralparslan aynı durum bizdede var 5bucuk aylığız ağlayarak uyanmazdı her uyanışında deli gbi ağlıyo bide hep böylemi gitcek acaba biri düzeliyo desin 😕
Kahramanne turkuaz1290 5.5 aylikken basladi bizimde 9 aylik oldul hala devam ediyor ve patlamış dis sayısı 0 😑
Dilaralparslan turkuaz1290 aynen bizimkide öyle deli gibi ağlıyor birşey mi oldu diye korkuyorum koşuyorum
turkuaz1290 Kahramanne off offf inşallah erkenden çıkarırda rahatlarlar artık ya sanırım diş çıkmayınca böyle devam edecek 🥴