Annesivekizi Kızlar bebeğimin çişinde beyaz kristaller çıkıyo ilk başta kenarlarda gördüm bez değiştirdik ondan sandım. Ama değil baya çişinden gelmiş sabah alırken 3 4 tane vardı. Başına gelen var mı doktorumuz şehir dışında
Zisan14 Annesivekizi bu bizde de oluyordu korkmuştum başta doktoruma sorduğum da geceden sabaha kadar bez kaldığı için bebeğin üzerin de bezden çıkıyor o demişti her bezde oluyor mu bilmiyorum çiş içinde çok biriktiğinde oluyor
Hohomoromu Annesivekizi çiş yaptıgı ön kısımda mı arka popo kısmındamıydı kristal bez uzun süre kalınca popoda bu tarz kristallmmeler oluyor bezi degıstırdıkten sonra 2 saatte bır degıstır bezını aynı şeyi görecekmısın cok uzun tutmamaya calısın bezi
Annesivekizi Hohomoromu ilk başta ön kısımda kasık çizgilerinin orda görüyodum bezden diye düşündüm bugün ortada gördüm çiş yaptığı kısmın aşağısında. İnşallah bezdendir bi de sık değiştirip gözlemleyim teşekkür ederim