Sesa Beslenmeden sonra artık gaz çıkartmıyor zorluyorum ama yinede yok normal mi ? bide benim bebiş oturmak istiyor szdede oluyormu
iremceren Sesa ben doktora sordum çıkarmasada olur demişti bizde de oturmaya meyil var daha erken biliyorum ama doktor kontrolde direk pat diye oturur gibi yaptırıp kontol etmişti normal heralde dye düşünüyorum 😂
BBM Sesa benimde aynı canım omzuma aldığımda genelde cikarmiyo arada cikariyio. Bende zorlamıyorum omzuma alıyorum biraz okşayıp yatırıyorum 😊
iremceren Sesa benimde öyleydi azaldı o yüzden sormuştum hatta ama azalınca çıkarmadıysa zorlamıyorum artık