Guler94 benimki 20 aylık oldu halaa çoook erken kalkıyor. Dün gece erken yatırmıyım dedim 11 gbi yatırdım normalde 9 gbi yatar
ama sonuçç 1 saat erken kalktı normalde 5.30 6 arası kalkar bugun 4,30 civarı kalktı ve hala uyumadı
sanırım azıları çıkarıyor ondan ama ben mahvoldum bir de eş yardımı görmeyince 😡