S100516 Tanereyluldeniz benim bebeğimde 2 aylık ilk zamanlar almıştı sonra ben üstüne düşmedim geri bıraktı şuan naptıysam almıyor elini emiyor aç olmadığı halde bide, memeye geliyor ağzına alır almaz uykuya geçiyor ordan biliyorum ki karnı tok ama ağzında ya eli yada meme olucak. Emziği alsa okadar rahat edicem ki ama bir türlü aldıramadım 🤦♀️
gd070819 Tanereyluldeniz canım avent uca sahip e bebek kendi markasının emzikleri var bende güvenmedik çok para vermek istemedim ondan aldım hemen tuttu bir dene istrsen fiyatı çok uygun
Aryemus_3 Tanereyluldeniz valla yorumlarda okuyorum kimi bebek pahalı emzikleri tutmuyo bakkal emziğini tutuyo keyiflerine kalmış minnaklarin
SYasemin Tanereyluldeniz bebekler için vitaminler var. Ben vitabiol kullandım. Emziği batırıp veriyordum.
Begusunannesi Tanereyluldeniz tutmayınca tutmuyor malesef doğduğunda bir hafta verdik sonra asla almıyor öğürüyor Avent nuk e bebekteki bütün emzikleri de denedim ama yok. Damlalarına sürüp verince tadı geçince atıyo yine. Bibs denemek istiyodum onu da tutan bebek çok ama pahalı alıp elinde kalması da var. Çevresini keşfetmeye başlayınca daha az memede kalır Demem o ki böyle devam 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
Kbrbydk Tanereyluldeniz ben nuk aldım ama ilk zamanlar vermedim bir aylık olana kadar.sonra nuku tutturmaya çalıştım severek almadı zorla arada alıyordu.gazli bir bebek kızım o yüzden çok fazla ağlama krizlerine giriyordu. Philips avent ultra Air aldık direkt zorlanmadan ogurmeden alıyor. İyi ki dedim parasını hakediyor vallahi tavsiye ederim.simdi 3aylik kızım cuk cuk emiyor 😀uykuya geçişte çok iyi oluyor
GSEG Benim kızım da 2,5 aylık başta damaklı tutmadı sonra damaksız verdim wee nin ağzına verip kucağıma alıp göğsüme yaslıyorum iyice tutuyo alıştı hemen uykuya da dalıyo böyle
Tanereyluldeniz GSEG onu ben de denedim göğsümde memeyi ağzından çekip emziği sokuyorum anlıyo almıyo
GSEG Tanereyluldeniz tutmayınca tutmuyolar ayakta sallarken benimki de tutmuyo kendisi elinle ben tutuyorum uyuyana kadar
Sahrasel Tanereyluldeniz dün eşime gidip aldırttım internettekini iptak edip. Dün tuttu ama tutmamaya yakında oldu yüzde 50 yüzde 50 diyebilirim gündüz deneme yaptım bugünün gündüzündde ilk uykusunda verdim tuttu ve şuan uyurken ağzında yani bence kesinlikle al emziği çiğneyen bir çocuktu bugünde böyle uğraşırsam bundan sonra rahat tutar diye düşünüyorum ☺️ Darısı sizin başınıza ☺️