Haf22 45 günlük bebegim var emiyor saç boyatılırmı zararı varmi. kafam çok karışık herkes bisi diyor. cok beyazlarım var. psilolojik olarak kendimi kötü hissediyorum.
Cansu89 Haf22 benım bebegımde 6aylık ben boyattım çok şükür bir skntı olmadı hatta açma işlemi bile yaptırdım aratırdım hatta bır doktorun yazısını okumustum gönül rahatlığıyla boyattım
sedalala Haf22 ben kırkım çıkar çıkmaz boyatmıştım. 40 günde bir gidiyorum sonuçta, sürekli boya solumuyorum sürekli kafama kimyasal sürmüyorum. Mutsuz olacağıma yarım saat kafamda boyayla otururum ✌️