Günaydın kızlar bebegimin vücudunda kuruntuluk olmuştu doktora gttik atodermik dedi her bebekte olur dedi biodermanin jel ve kremini vardı sürdük şükür kuruluk geçti ancak şimdide kollarında lekeler cıktı kuru değil sanki güneş yanığı gibi ne olabilir sizce tekrardan doktora gtmeli miyim