ikimelek Kuzuannesi ben kullandım sadece kabızlık yaptı kusması arttı başka etki görmedim üşütmüş olabilir yeşil renk üşüttügü zamanda olur karnına ayaklarına ütü ile havlu ısıtıp koy birazcık
Yarendarendeli Kuzuannesi cnm biz kullandık , çok memnun kalmıştım , soranlara da tavsiye ettiğim bi mamaydı , bi ara değiştirdim çocuk kötü oldu geri golden goata döndüm yani bizde ishal veya kabızlık olmadı bu mamayı herkes övüyor zaten keçi sütünden diye
Kuzuannesi ikimelek mamadan sonra oldu aslinda bu. Ve cidden isitici aciyorum hala uzerini kalin giydiriyorm. Mamadan oldgna eminim ama bu ne demek mamayi birakmam mi gerekiyor bilmiyorm
aselimm12 Kuzuannesi bizde 5 aylığız öyle bir sorun olmadı ilk başladığımda bir damla hakiki zeytinyağı damlattim 2-3 Mamasina yaptım bunu kabız olmasın diye şimdi bir sorun yok