Dün gece bez diye ortada dolanırken sabahın 6sında daha büyük bir derde sahip oldum oğluşum sağolsun.
bizim 1 aylıktan beri neredeyse belki daha erken burun hırıltımız vardı. ÖZellikle uyurken. Emmeye engel olmayan ve burun akıntısı olmayan bir durumdu. 2 doktor gördü normal dedi. Serum fiz. Sık dedi. Kullanıyordum. Bu sabah emme sonrası yAkama kustu sıpam. Bezle yakamı sildiğimde koyu sArı renk akışkan 2 leke sümük gibi mendile geldi. Burnu yine tıkanmıştı ve serum yine damlattım. Aspire ettim hiçbir şey çıkmadı. Ateşini ölçtüm 36.9-37. Keyfi yerinde memesini emdi . Ama o lekeler beni çok endişelendirdi. Yani her zamanki kusmuğunun içinde 2 leke diyelim. Geri kalan kusmuk normal beyaz ve kesikkesik. İltihap mı, normal mi.. tekrar doktora götürmek istemiyorum artık şu ortamda.. başına gelen var mı?