Babybboy aynı evin içinde kameraya gerek yok bence. Ben ilk 2 ay kullandım. O da sadece yüzüstü yatırdığımda kontrol amaçlı bakıyordum kendini kurtaramazsa diye. 6 aylık olmuş artık dönse de bir şey olmaz ki dönmesi doğal süreci. Basit, sadece sesi ileten telsiz yeterli olur siz yanında değilken. Ben annemde kızımı üst katta uyutuyorum aşağıda oturuyorum telsiz açıkken. Sesini duyunca gidiyorum yanına. 5 aylık.