bayankitapkurdu Canım doktorlar 1 buçuk 2 aydan sonra uyandırmayın uykusunu bölmeyin diyorlar 5 saate kadar 5 saatten sonra uyandırın yada rüya emzirme yapın diyorlar. 3 ayda 6 saat 4. Ayda 8 saate kadar aralıksız uyuyabiliyorlar. Sarılık risk dönemini geçmişsiniz bi daha uyandırma bence uykusu daha verimli olurmuş. Benim oğlum 1 aydan sonra acıktıkça uyandı emdı uyudu 1 buçuk aydan sonra 3-5 saat aralıksız uyuyordu şimdi 3 bitiyor 4 e gireceğiz bazen 5 saat uyuyor bazen 1 saat ama acıkınca mutlaka uyanıyor. Tabi yine de sen bilirsin ama YouTube da doktorları dinlemeni tavsiye ederim 😇