-eceninannesi- Spiral taktırma korkusunu yendim ve psikolojimi bozmak yerine her ay korkuyla😐taktırdım çok mutluyum beklediğim gibi bir acısı olmadı doktorumun eli çok hafiftir bu arada 😅
biraskmasali -eceninannesi- bende dün taktırdım 1 hafta ilişki yokmuş sana herhangi Bi bilgilendirme yapıldı mı benim doktorum acele taktı bebeğim evde olduğu için vaktim yoktu
Aksarayli Deletedmom414 canim dogurdun mu sen yanis hatilzmiyosam haziranda olucakti happymom da tanimistim seni
-eceninannesi- Deletedmom414 hayır Koşuyolu medipolde doğum yapmıştım kendi doktorumun önerisiyle taktırdım 20 yaşındayım 😅
Deletedmom414 Aksarayli yok cnm mayıs sonuydu doğumum. 35 te doğurdum erken geldi bebeğim nisanda dogdu
-eceninannesi- biraskmasali hayır öyle bişey demedi doktorum regl döneminde gel demişti 3. Gün gittim azalmıştı çok yoğundu 4 doğumu vardı bana da hızlı bi şekilde takti ama baya kontrol etti ultrasonla hatta bu saatten sonra seni koruyor dedi gün vermedi yani bende beklerim 5 6 gün tabiki
-eceninannesi- Kutay_16 40 ından sonra takılıyor sanırım ben doktora bebeğim 8 aylıkken gitmiştim ilk çocuk istemediğimi söyleyince regl döneminde gel takalım dedi regl dönemi rahim ağzı açık olurmuş regl olduğunuzda taktırabilirwiniz yani